T-pack - 240Z (1970)
Re: T-pack - 240Z (1970)
Nevím,zdali si mohu dovolit zveřejňovat ceny,tudíž to napíši takto.Replika tohoto typu chladiče,když pominu ten hliníkáč vychází na Ebay okolo 7tis + poštovné cca 1tis + clo cca 1,7tis a pořád to není jak originál.U renovace je zachován vzhled díky vaničkám,jen voštiny jsou o něco jemnější a cena i s poštovným vyšla téměř stejně jako výše zmiňovaný bez cla.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Díky, takhle mi to stačí
Re: T-pack - 240Z (1970)
Trošku v současné době stagnuji,tak přiložím alespoň nějaké foto současného stavu.K tomu konci je to nekonečné.Stále dolaďuji,kapota bude muset ještě jednou ven a propilovat drážky,aby předek sedl o něco níže.Zkoušel jsem to všemožně natáčet a tlačit,ale stále to není ono.Doladit krytky na středy kol aj.Ty nejdrobnější detaily jsou žel nejdražší,takže stále střádám a čekám.Naštěstí je práce dost na dalším voze,takže nuda rozhodně není.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Po delší době oba vozy spolu
Re: T-pack - 240Z (1970)
Návštěva "dacouše" u "velouše".
V rámci ladění vozu jsem zavítal ke kamarádovi,jenž vyznává trošku odlišný žánr a vzniklo z toho tohle setkání.Sedmdesátá léta u nás a v japonsku.
V rámci ladění vozu jsem zavítal ke kamarádovi,jenž vyznává trošku odlišný žánr a vzniklo z toho tohle setkání.Sedmdesátá léta u nás a v japonsku.
Naposledy upravil(a) T-pack dne sob 28. črc 2018 22:19:53, celkem upraveno 1 x.
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-pack - 240Z (1970)
Je to opravdu krasavec !! A ted hadej ktery
Re: T-pack - 240Z (1970)
Samozřejmě že oba.
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-pack - 240Z (1970)
Samozrejme ! Jeste k te fotce - zda se to jako opticky klam, ale zadni kola u modraka mi prijodu mnohem vetsi nez predni..
Re: T-pack - 240Z (1970)
Opravdu jen optický klam.Všechna čtyři kola mají stejný rozměr,jen ještě vyrábím středové krytky.Zadek je v pohodě,ale předek bude oříšek.Mám jen 0,8mm mezi nábojem a diskem.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Jak jsem dříve uváděl - vůz,který renovuji bude ještě dlouho čekat na svůj první výjezd.Svůj druhý vůz jsem se proto rozhodl jen lehce zrepasovat,abych si mohl také užít nějakou tu chvilku za volantem.Repasí myslím opravdu jen zušlechtění a zprovoznění všech důležitých komponent.Bohužel,jak to již tak bývá stejně vyměníte půlku auta.Alespoň budu mít nadehnáno před samotnou renovací.Jelikož teprve v současné době mohu oficiálně na silnici,zjišťuji tedy skutečný stav vozu.A zcela upřímně nic moc.První jízda mi jasně ukázala,že ani letos řádně nevyjedu,poněvadž musím "udělat" celou zadní nápravu včetně diferáku.Dále výfuk děravý a bohužel komplet ložiska,synchrony a gufera na převodovce.Brzdy také nic moc,zadní prakticky vůbec nebrzdí,ale to se odladí.No takže z venku sice již dobré,žel ze spodu špatné.Takže po opatrném optimismu skok do tvrdé reality.Spíše řeším,když již budu celý spodek generálkovat (a tudíž již renovovat),zdali zrovna neudělat i motor.Po dlouhém ladění a poznávání,kdy již jakž takž jede se mi jeví celkem dost "vylágrovaný".No uvidíme.Již se těším,jak zase přibudou krabice součástek na repas.