hlava motoru
hlava motoru
Měl bych dotaz - či připomínku k Worrymu.Netuším,zdali se nemýlím,ale nemáš náhodou hlavu E 31 ?Vzpomínám si,jak jsi řešil ty vybrané písty.Připadne mi,zdali ten tvůj motor někdo netunil pro zvýšení výkonu a nedal tam i zmíněnou hlavu. Ta podle mého názoru nepatři na motor ročníku 73,ale na motory první serie. Tohle by Ti určitě poradil W.guy . Ten tomu rozumí více. Pro ilustraci uvádím tabulku
Re: hlava motoru
Pár 240Z-motorů jsem už otevřel a vždycky tam byly písty vybrané. Placaté s výřezem na ventil měl jenom jeden, a to byl aftermarket. Motor z jedničky se mi do ruky zatím nedostal, ale to přijde během několika týdnů.
Hlavy si nepamatuji. A zdaleka neni E31 stejná jako E31. Stejně jako 2 kusy E 88 nemusí být totožné (třeba některé 260z maj výřezy na vstřiky... ). Žlutí v tom mají pěkný bordel, neplatí tam žádné pravidlo. A to i když pominu fakt, že za 40 let se s vozem mohlo dít cokoliv, včetně výměny motoru za to, co bylo zrovna po ruce...
Hlavy si nepamatuji. A zdaleka neni E31 stejná jako E31. Stejně jako 2 kusy E 88 nemusí být totožné (třeba některé 260z maj výřezy na vstřiky... ). Žlutí v tom mají pěkný bordel, neplatí tam žádné pravidlo. A to i když pominu fakt, že za 40 let se s vozem mohlo dít cokoliv, včetně výměny motoru za to, co bylo zrovna po ruce...
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlava motoru
Jestli mam hlavu E31 bohuzel nevim - ale co vim po dnesku je, ze tu hlavu mam deravou Volali mi motorari, at se prijedu podivat. Takze jak jsem mel to podivnou "houbu" okolo termostatu co vyzirala i hlinik okolo, tak u hlavy to vyzrala tak dokonale, ze tam byla dirka skrz. Typci hlavu natlakovali a hned to objevili.
Ale pry je to pohoda, ze se to da opravit. Tak jim tedy verim
Ale pry je to pohoda, ze se to da opravit. Tak jim tedy verim
- Přílohy
Re: hlava motoru
Ten typ hlavy je myšlen tak,že dle lit. a info odborníků každá určitá hlava nejen,že má své místo,ale i vytváří i různé komprese.Jinak označení hlavy je přímo viditelné na vnější straně odlitku.
Osobně jsem měl právě na E 31,strhané závity na třech svíčkách,jak to amík utahoval.Připadne mi,že oproti E88 je to daleko měkčí materiál,takže snad to nebude dělat neplechu při vyvaření.- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlava motoru
Tak jsem nasel v archivu fotku a na hlave mam oznaceni E31...
Re: hlava motoru
Vyvařování hlav je průser. 40 let starej hliník dvojnásob. Dle hlavařů je to tak, že některé hlavy jdou, jiné ne, byť jsou ze stejného auta, stejného roku, stejného typu... Jj, tohle je klasická hliníková koroze. A vzhledem k tomu, že je to ve vodě, tak by to zvládnul zalepit i hloupej dvousložkovej epoxid. Ale je to prasárna. Tohle vypadá jako když tam někdo nalil špatný druh nemrzky. nebo tam nebyla vůbec.
Re: hlava motoru
Update.
V jedničce jsem našel placatý písty bez vybrání...
V jedničce jsem našel placatý písty bez vybrání...