Mám dotaz: Může mi někdo vysvětlit funkčnost a připojení?? vypadá to jako kondenzátor klimy ale já tam klimu nemám. Bylo to celé ty koncovky obalené v nějakém asfaltu. Zřejmě kvůli čidla? Mám sto chutí to tam nedávat. Myslím že to malé topeníčko které je na centrální části by mohlo plně stačit.
Jak to máte vy? Z plánku 111-2 Heat an Ventilating System nevyčtu nic. Díky předem za vysvětlení
topení
Re: topení
Měl by to být chladič z klimy. (jako přídavný chladič oleje mi to nepřipadne - také jsem to již viděl).Klimu jsem osobně chytl a hodil do šmelcu.Na svém voze by jsi to měl poznat podle dalších komponent.Sice píšeš,že ji nemáš,ale zkus se podívat na jiná vodítka.Byl by tam kompresor,popř.zbylý držák kompresoru,hadice,nádobka na náplň klimy,výměník před nohami spolujezdce,ovládání uvnitř na panelu.( V případě olej.chladiče by jsi měl mezikus mezi olej. filtrem a také by to bylo vidět.) Pomohla by také fotka celého komponentu a ne jen části.
A ještě mne napadlo.Klimy tam amíci montovali až dodatečně a kolikrát dost neodborně.V karoserii by jsi měl určitě dvě díry vedle sebe pod hadicemi topení popř. někde blízko nich.(přibližně v místě držáku baterie)-
A ještě mne napadlo.Klimy tam amíci montovali až dodatečně a kolikrát dost neodborně.V karoserii by jsi měl určitě dvě díry vedle sebe pod hadicemi topení popř. někde blízko nich.(přibližně v místě držáku baterie)-
Re: topení
Diky za reakci. Ne kompresor tam nebyl a ani náznak držáku. Na palubovce žádný spínač navíc. Podle všeho to vypadá na výparník klimy, protože kondenzátor klimy bývá před chladičem. (Ten tam taky nebyl.) Zřejmě to je fakt dodělávka. Bylo to někde u spolujezdce pod palubovkou. Hadice odřízlé, akorát mne zaráží jak tam byl přiveden od ventilátoru vzduch, když tam žádná odbočka není. No nic. Aspoň se zbavím krámu navíc. Pro zajímavost jsem to ještě vyfotil.
- Přílohy
Re: topení
Ano,tohle je klima. Jak jsem uvedl,rozhodně by jsi na vozidle našel známky instalace jako jsou již zmíněné otvory,dále otvory po šroubech aj.Zkus vyfotit část motorového prostoru v místě vzduchového čerpadla.Tam bývaly takové šílené držáky jak na kompresor,tak na čerpadlo.A nebo se kompresory dávaly na druhou stranu motoru. Jinak na Google najdeš stovky fotek,které by ti pomohly.