T-pack - 240Z (1970)

Prostor pro příznivce majitelů modelů 240Z, 260Z a 280Z
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odpovědět
Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » pon 26. úno 2018 18:09:35

Nevím,zdali si mohu dovolit zveřejňovat ceny,tudíž to napíši takto.Replika tohoto typu chladiče,když pominu ten hliníkáč vychází na Ebay okolo 7tis + poštovné cca 1tis + clo cca 1,7tis a pořád to není jak originál.U renovace je zachován vzhled díky vaničkám,jen voštiny jsou o něco jemnější a cena i s poštovným vyšla téměř stejně jako výše zmiňovaný bez cla.

Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 38
Registrován: stř 03. led 2018 19:34:56
Bydliště: Stará Boleslav

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od Mikeš » stř 28. úno 2018 18:49:09

Díky, takhle mi to stačí 🙂

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » stř 25. dub 2018 20:21:35

Trošku v současné době stagnuji,tak přiložím alespoň nějaké foto současného stavu.K tomu konci je to nekonečné.Stále dolaďuji,kapota bude muset ještě jednou ven a propilovat drážky,aby předek sedl o něco níže.Zkoušel jsem to všemožně natáčet a tlačit,ale stále to není ono.Doladit krytky na středy kol aj.Ty nejdrobnější detaily jsou žel nejdražší,takže stále střádám a čekám.Naštěstí je práce dost na dalším voze,takže nuda rozhodně není.

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » sob 16. čer 2018 20:13:29

Po delší době oba vozy spolu

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » sob 07. črc 2018 21:43:58

Návštěva "dacouše" u "velouše".
V rámci ladění vozu jsem zavítal ke kamarádovi,jenž vyznává trošku odlišný žánr a vzniklo z toho tohle setkání.Sedmdesátá léta u nás a v japonsku.
Naposledy upravil(a) T-pack dne sob 28. črc 2018 22:19:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od worrycz » sob 07. črc 2018 21:52:51

Je to opravdu krasavec !! A ted hadej ktery :lol:

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » sob 07. črc 2018 22:16:11

Samozřejmě že oba.

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od worrycz » sob 07. črc 2018 22:35:09

Samozrejme ! Jeste k te fotce - zda se to jako opticky klam, ale zadni kola u modraka mi prijodu mnohem vetsi nez predni..

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » sob 07. črc 2018 22:38:21

Opravdu jen optický klam.Všechna čtyři kola mají stejný rozměr,jen ještě vyrábím středové krytky.Zadek je v pohodě,ale předek bude oříšek.Mám jen 0,8mm mezi nábojem a diskem.

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: T-pack - 240Z (1970)

Příspěvek od T-pack » ned 08. črc 2018 15:51:21

Jak jsem dříve uváděl - vůz,který renovuji bude ještě dlouho čekat na svůj první výjezd.Svůj druhý vůz jsem se proto rozhodl jen lehce zrepasovat,abych si mohl také užít nějakou tu chvilku za volantem.Repasí myslím opravdu jen zušlechtění a zprovoznění všech důležitých komponent.Bohužel,jak to již tak bývá stejně vyměníte půlku auta.Alespoň budu mít nadehnáno před samotnou renovací.Jelikož teprve v současné době mohu oficiálně na silnici,zjišťuji tedy skutečný stav vozu.A zcela upřímně nic moc.První jízda mi jasně ukázala,že ani letos řádně nevyjedu,poněvadž musím "udělat" celou zadní nápravu včetně diferáku.Dále výfuk děravý a bohužel komplet ložiska,synchrony a gufera na převodovce.Brzdy také nic moc,zadní prakticky vůbec nebrzdí,ale to se odladí.No takže z venku sice již dobré,žel ze spodu špatné.Takže po opatrném optimismu skok do tvrdé reality.Spíše řeším,když již budu celý spodek generálkovat (a tudíž již renovovat),zdali zrovna neudělat i motor.Po dlouhém ladění a poznávání,kdy již jakž takž jede se mi jeví celkem dost "vylágrovaný".No uvidíme.Již se těším,jak zase přibudou krabice součástek na repas.

Odpovědět