Worrycz - 240Z (1973)

Prostor pro příznivce majitelů modelů 240Z, 260Z a 280Z
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odpovědět
RomanSK
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 03. srp 2017 17:38:10
Bydliště: Bratislava

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od RomanSK » pon 08. led 2018 14:23:46

velmi pekne maju este ?
worrycz píše:
pon 08. led 2018 13:35:27
Nahodny ulovek na Nemecke e-bay. Prislo mi to paradne stylove a jeste made in Japan ? To jsem tam nemohl nechat. Za cenu 30 ecek i s postovnym mi to prijde jako dobry kauf :lol:
Snad to bude fungovat, nebo se to alespon bude dat opravit..

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » pon 08. led 2018 16:14:38

RomanSK píše:
pon 08. led 2018 14:23:46
velmi pekne maju este ?
Bohuzel byla asi jedina. Koukal jsem na historii aukce a ta antena se tam prodavala asi pul roku bez povsimnuti. Ted to razantne zlevnili (asi uz nevydrzeli) a v tom prisel muj cas - akorad jsem na to narazil. ;)

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od T-pack » stř 10. led 2018 20:20:03

Chtěl bych Tě požádat,-v předešlých příspěvcích je zmínka o microtryskání.Můžeš prosím sdělit,jak nákladný je to proces?Celkem mne to zajímá,hlavně ohledně hliníku a šetrnosti k němu.Rukama se prostě do záhybů nedostanu a před leštěním bych rád čistý a nachystaný povrch.Našel jsem na webu jen pána z Pardubicka,tak se tam chystám na výzvědy,ale zajímá mne celkem technologie,protože bych si to rád pořídil.

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » stř 10. led 2018 21:30:22

Tak mikrotryskani jsem puvodne take objevil u pana z Pardubic (pres FB) Lakalo me to hodne,ale bylo to daleko. Nahodou jsem ale nasel pana tady z Prahy,ktery dela uplne to same.
V zasade jsem si u nej nechal opiskovat spousty drobnejsich dilu a vsechen hlinik. Ma na to specialni abrazivo a svuj postup. Trva to dele a je to trochu drazsi, ale kolik/ks tak to Ti nereknu. Ale mrknu do sveho excelu s naklady a neco vysosnu. Stranky toho pana jsou www.starekrasno.cz Stranky jsou dost neudrzovane, pan na to nema cas. Ale kdyz mi ukazoval co vsechno delal na fotkach v tabletu, tak jsem cumel. Vybaveni ma normalni tryskaci box a velmi jemne abrazivo (mohu zjistit ktere) a to je vsechno. Nic vic tam nema.

Co se tyce toho tryskani,tak hlinikovy povrch je krasne sametovy. Vzdy jsem si nechal dily i “naimpregnovat” takze jsou jeste hladsi a mely by dele vydrzet ciste. A zpusob impregnace: al dily zahrejes horkovzduskou na teplotu,kdy to sotva udrzis v ruce, nastrikas to WDckem a zabalis do strecky.. olej se krasne vsakne..

Uživatelský avatar
T-pack
Příspěvky: 224
Registrován: sob 12. srp 2017 13:17:55
Bydliště: Letovice

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od T-pack » čtv 11. led 2018 18:21:57

Děkuji za vzebrubný popis.O tuto technologii se zajímám,protože mne to celkem baví,stejně tak konečná povrchovka.Je to bohužel dosti technologicky - tudíž finančně náročné.Takže v budoucnu,až naspořím nějakou korunku,tak vím kam budu investovat.

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » pát 19. led 2018 10:34:36

Mala novinka - s postupujici renovaci drobnych casti jsem se dostal k.... vlastne nevim, jak se to jmenuje. Nekdy je to pod nazvem proporcni ventil - myslim ze funkce je signalizace selhani brzdoveho okruhu. Kazdopadne renovace byla nutna, protoze brzdovka se v celem systemu zmenila v krystalickou latku. Hledal jsem nejake repasni sady a nenasel jsem nic ofiko. Ale pak jsem narazil na nejaky prispevek i s popisem typu O-krouzku a bylo vyhrano. Takze krouzky nakoupeny asi za 10,- a muze se to rozebrat, vycistit a pretesnit. Treba to nekomu pomuze - kouzky jsem nakoupil u firmy PRUMEX

Kdyby nekdo chtel, tak krouzku jsem koupil 20ks od kazdeho, aby se to alespon trochu vyplatilo i s postovnym. Tak mohu podarovat ;)
Přílohy

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » pon 22. led 2018 21:52:53

Za tu kratkou dobu, co 240ku mam jsem si celkem zvykl ze neni rocnik 73 jako rocnik 73 a ze kazde auto je trochu jine. Jako na potvoru se to ted zase ukazalo. V minulem prispevku oslavne prezentovane O-krouzky mi byly k vite cemu ? No vlastne jeden typ jsem pouzil. Ano, chapete spravne - proporcni ventil, ktery mel vypadat jako jsem posilal po rozebrani vypadal uplne jinak. Nastesti ale ty O-krouzky byly shodne s typem,ktery mel obsahovat ten jiny ventil. Takze situace zachranena, dalsi dil zrepasovan.

Dale jsem dokoncil predni tehlice a ted zacinam shanet tlumicove patrony, abych to mel dodelane cele. Takze zase par drobnosti se muze “odskrnout”. Zadni tehlice cekaji jen na doruceni loziske v baliku z US. Jo a uz mi jde balik se zrepasovanym setem zadnich paken a spojkovou lamelou.

Take jsem volal motorarum, jak je na tom ten nas motor a snad se to taky uz hybe. Hlava vyvarena, pry se to povedlo. Blok prevrtany a pripraveny na honovani. Mam zavolat zase pristi tyden. :roll:
Přílohy

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » stř 24. led 2018 10:44:57

Tak zacinam shanet noveho klempire. Duvodem neni nespokojenost s kvalitou prace, ale s terminy. Pan to dela ve volnem case, ktereho ocividne moc nema. Takze puvodni plan, ze auto bude hotove na konci listopadu 2017 se stava mlhavy plan, ze mozna by mohl byt hotov na konci dubna 2018. Ale po zkusenostech uz tomu neverim. Takze dodela, co ma rozdelano a pak si kastli zase odvezu a budu shanet dal.

Nemate nekdo sikovneho klempire ??? Takova trapna otazka..

Posilam jeste par fotek, co jsem dnes dostal. Prace na zadni casti nad svetly a na pravem uchyceni narazniku - tam to bylo "trochu" pomackane :D
Přílohy

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » pát 02. úno 2018 15:57:57

Jelikoz se uz blizi moment, kdy bude od motoraru hotovy motor, je cas na detaily. Posledni cast skladacky dorazila z US. Podarilo se mi na americke E-bay ulovit uplne novou lehce potunenou vacku od CAMP Cams. Jde o nejmene upravenou vacku typu 260s. Takze zadny zavodnik to nebude, ale motor by mel mit vetsi chut k pohybu. Tak uvidime. Myslim ze vsechno bude lepsi nez ta 45 let "jeta" vacka co tam byla doted.

Jo a motor bude k vyzvednuti uz pristi tyden ! Tak se tesim a poslu urcite nejake detailni fotky ;)
Přílohy

Uživatelský avatar
worrycz
Administrátor fóra
Příspěvky: 233
Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Worrycz - 240Z (1973)

Příspěvek od worrycz » ned 04. úno 2018 20:57:12

Dalsi vikend za nami a zase trochu udelano. No mam vnitrni pocit, ze jsem vlastne nic neudelal.. prisla mi loziska na zadni tehlice, tak jsem se jal montovat a velmi brzo jsem skoncil. Nalisovat loziska bez spravnych nastroju se stalo neresitelnym problemem. Nastesti zivot na vesnici a dobre vztahy pomohly a uz jsem mel k dispozici hydraulicky lis. Pak to byla parada. Ale jen organizace, prevozy a doladovani zabralo par hodin. Proto ten pocit, ze jsem nic neudelal..

Tak alepson par fotek..

Dalsi plan je zrepasovat prevody steracu, ktere byly uplne zarezle. Plamen pomohl a ted zbyva ocistit a nazinkovat. V tydnu se priveze motor, tak asi vetsina praci bude prave na motoru. To bude prijemna prace..
Přílohy

Odpovědět