T-pack - 240Z (1970)
Re: T-pack - 240Z (1970)
Neumím sem vkládat odkazy,ale předpokládám,že je to firma PRP precision. (www.PRP.com) . Kupoval jsem také celý komplet přes Ebay a celkem to pasuje.Jen je škoda,že nedělají úplně celý komplet i s drobnostmi jako těsnění hřídelek na stěrače,manžetky na bowdeny ,plastové nýtky,držáky tapeců aj.,které také vyrábějí.Jinak na Youtube mají také videa s aplikováním jednotlivých těsnění.Jen by mne zajímalo,kde koupit právě to lepidlo na aplikaci těch gum.
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-pack - 240Z (1970)
Ja jsem tesneni lepil klasickych chemoprenem a celkem to fungovalo az do doby, nez to tesneni bylo z materialu, ktery chemopren neudrzel. Celkem problem sehnat nejake lepidlo ale nakonec jsem koupil nejake z UK a to tedy drzelo uplne paradne. Mohu vyfotit o vikendu.
Co se tyce sad tesneni tak opravdu neobsahuji vsechno. Clovek si musi pokupit par drobnosti, ale to je celkem zabava. Co se tyce tech plastovych “nytu” tak existuje firma Essentra, ktera prodava mraky vychytavek a maji prave i tyto nyty. Takze az prijde cas, tak pujdu tam. Ale doporucuju mrknout, maji toho mraky... i gumove pruchodky tam budu resit..
Co se tyce sad tesneni tak opravdu neobsahuji vsechno. Clovek si musi pokupit par drobnosti, ale to je celkem zabava. Co se tyce tech plastovych “nytu” tak existuje firma Essentra, ktera prodava mraky vychytavek a maji prave i tyto nyty. Takze az prijde cas, tak pujdu tam. Ale doporucuju mrknout, maji toho mraky... i gumove pruchodky tam budu resit..
Re: T-pack - 240Z (1970)
Chemopren je kontaktní lepidlo a nevydrží vysoké teploty.Problém je hlavně v tom,že většinu gumových profilů,když chci lepit,tak potřebuji nasunout na drážku a doladit,což kontaktní lepidlo jako Chem. neumožní.Ten jak se jednou dotkneš,tak již nepohneš.Proto se mi právě líbí a mají to i ve videích na Youtube takové černé lepidlo,které se mázne jen ne jednu stranu, guma se přitlačí,doladí a nechá zaschnout.Zkoušel jsem toho poměrně dost( K+D Wurth,Berner aj.),ale zatím bez většího ůspěchu.Většinou když to drží na gumě,tak to nedrží na laku,nebo naopak.Jediné,co mne napadá - zkusit to pod gumou vzít trošku šmirglem.
Ta "Essentra components" toho má sice mnoho,ale zrovna plastové nýtky rozměrů,které jsou potřeba na Dacouše a ještě k tomu v béžové barvě prostě nemají.V černém provedení se dají sehnat vhodné rozměry u Bernera.Mají jen trošku menší venkovní límec.Ostatní barvy jsou ale pasé.Jinak jsem u nich také nakupoval nějaké průchodky a gum profily.
Možná bych požádal administrátora,zdali by nevytvořil nové vlákno týkající se plastů a gumy a tyto příspěvky by se mohly umístit tam.Věřím,že je to hodně obsáhlá kapitola.
Ta "Essentra components" toho má sice mnoho,ale zrovna plastové nýtky rozměrů,které jsou potřeba na Dacouše a ještě k tomu v béžové barvě prostě nemají.V černém provedení se dají sehnat vhodné rozměry u Bernera.Mají jen trošku menší venkovní límec.Ostatní barvy jsou ale pasé.Jinak jsem u nich také nakupoval nějaké průchodky a gum profily.
Možná bych požádal administrátora,zdali by nevytvořil nové vlákno týkající se plastů a gumy a tyto příspěvky by se mohly umístit tam.Věřím,že je to hodně obsáhlá kapitola.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Tohle vypadá na trefu do černého.Dá se to tady u nás někde sehnat? Kdysi jsem našel i u 3M,žel u nás nebylo v nabídce.
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-pack - 240Z (1970)
U nas jsem to nikde nesehnal, kupoval jsem z Anglie. Ale neni problem to objednat znovu, pokud to potrebujes.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Pokud Ti nebude dělat problém 1ks objednat,tak bych to rád vyzkoušel.Nedokážu odhadnout dle obrázku množství,ale stejně bych to nejdříve vyzkoušel,než bych koupil více.Jak dlouho to schne a jak dlouho to vydrží po prvním otevření?
Re: T-pack - 240Z (1970)
Nově vyrobené kartáčky do dveří na boční stahovací okna.Jsou sice trošku užší,ale ve výsledku to nic nemění.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Čím více se člověk blíží k cíli,tak zjišťuje,že přicházejí na řadu drobnosti na které se z počátku nezaměřoval.Další z drobností jsou podpěrné rolny do dveří na stahovací okna.Nevím jak to mají ostatní,ale já jsem je měl všechny ulomené.Když jsem studoval na netu,jak mají vypadat a prohlídnul torza,co mi zbyly na vozech,tak jsem došel k závěru,že jsou právě v místech lomů zbytečně zeslabeny a evidentně je to slabina tohoto dílu.Po přeměření prostoru,kde jsou umístěny jsem zjistil,že by mohly být klidně o 10mm širší a tím pádem by se značně snížilo riziko lomu.Proč to tedy nerealizovat,již jen proto,že nákup by vyšel dráž jak výroba.Další věcí je to,že na výrobu je použit nerezový planžetový plech a tudíž odpadá zinkování.Jediný otazník,co zatím mám,je tvrdost gumy samotné rolny.Jelikož jsem neměl originál,tak jsem zvolil to,co zrovna bylo po ruce.No a tady je výsledek.
Re: T-pack - 240Z (1970)
Ahoj, chci se jen zeptat, kolik stála ta repase chladiče?T-pack píše: ↑sob 06. led 2018 7:18:49Řešil jsem prasklý chladič.Nejen,že tekl,ale velmi málo chladil.Za tu dobu byl vystlán docela kvalitně vodním kamenem,který velmi omezoval průtok a samozřejmě i odvod tepla."(Zřejmě nepoužívali Calgon)".Nechtěl jsem nevzhlednou AL náhradu,tak jsem hledal tady u nás v republice,zdali to někdo dokáže zrenovovat a našel jsem pana Haramula z Teplic.Chladič jsem zaslal a po cca dvou týdnech došel opravený.Z mé strany naprostá spokojenost.Domluva perfektní,co slíbil,to udělal.Dá se říci,že vlastně zůstaly jen vrchní a spodní vanička a voštiny se daly nové.Neldříve jsem myslel,že mi došla prázdná krabice,až po rozbalení jsem zjistil,že tam skutečně je.Váha je totiž poloviční,díky absenci kamene.
Stav před opravouP_20160809_073623 a.jpgP_20160808_164018 a.jpg
a stav po opravěP_20160824_092527 a.jpg