Zdravím všechny zde.
Děkuji za přijetí do této skupiny a jsem hrozně rád, že zde něco takového funguje. Nejsem automechanik, nemám ani žádné zkušenosti s renovací jiného vozu, ale zde budu hledat inspiraci a snad najdu i případnou pomoc.
Nakonec jsem se po dlouhém hledání Z-ka a shánění přepravce rozhodl a minulý víkend podnikl cestu do Holandska. Cesta náročná, ale pan řidič, byl zkušený a celkových cca 1600km dal na jeden zátah. Po příjezdu na místo a seznámení s prodejcem mi pomalu začínalo docházet, že přede mnou stojí “čistokrevný” překupník Nemohl jsem mu to mít za zlé, Z na které jsem se jel podívat a vlastně i koupit bylo za velice rozumnou cenu ( než na která jsem narazil při dlouhém hledání ). Nerozhodovala jen cena, ale i stav vozu. Jak jsem již zmiňoval, nejsem odborník, vůz jsem obhlédl protočil motor a dále se snažil získat nějaké informace od prodejce. Bohužel zde jsem narazil, Z-ko prodejce dovezl z Kalifornie a tak jak bylo, pouze nafotil a šup s ním na prodej. Alespoň před naším příjezdem ho opláchl od prachu. Jinak s ním vůbec nic neudělal. Na otázky: kdy vůz naposledy startoval a byl v provozu, jestli jsou v tom nepořádku uvnitř vozu třeba emblemy, staré svíčky v přihradce, tak jestli jsou dány nové, v kufru je ITM gasket set, tak jestli je kompletní nebo bylo něco ze setu použito, atd, atd. Na vše jasná odpověď “NEVÍM, takto jsem vůz koupil a taky prodávám. To, že jsem narazil při prohlídce na pár těchto součástek bude snad doufám dobrým znamením, že se o něj někdo snažil trochu starat nebo nad tím alespoň uvažoval. Původní oranžovou někdo přestříkal na bílou, kdyby na to vzal váleček, dopadlo by to možná i lépe . Ale mám dík němu trochu představu, jak by v tomto bílém kabátu mohlo například vypadat. Oranžovou barvu nemám rád, takže se k ní vracet nebudu, ale jaká bude, to zatím nevím. Bydlím v Praze 6 Suchdol, ale nemám zde zatím bohužel možnost garáže, takže jsem vůz složil u kamaráda kousek od Pardubic, kde na něm ve volnu budeme dělat.
Zkusil bych hned jednu otázku je zde někdo zkušený z Pardubického kraje, kdo by se třeba přijel podívat a rád nám poradil, nač si dát pozor, atd.?
V příloze jedna fotka po naložení, více jsem nestihl, až se k němu dostanu, tak nějakou přidám. Zbytek fotek je od prodejce. Kdo občas sleduje např. mobile.de určitě Z-ko pozná možná i prodejce
Marián - 240Z (1972)
- worrycz
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 233
- Registrován: čtv 03. srp 2017 13:03:54
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marián - 240Z (1972)
Tak vitam noveho clena ! Nakonec sis jej opravdu koupil? Tak at se dari. Az budes na obhlidce, tak posli par detailu interieru. Ocividne tam neni vse co by melo byt, ale to uz jsme probirali.
Re: Marián - 240Z (1972)
Ahoj,
Vyzera to zaujmavo.
Osobne tiez nie som automechanik ani nic podobne ale v ramci moznosti urcite vsetci pomozu.
Ten interier vyzera tak standarne ako opraveny v kalifornii
Rozhodne drzim palce
Vyzera to zaujmavo.
Osobne tiez nie som automechanik ani nic podobne ale v ramci moznosti urcite vsetci pomozu.
Ten interier vyzera tak standarne ako opraveny v kalifornii
Rozhodne drzim palce
Re: Marián - 240Z (1972)
Taktéž zdravím a jsem rád,že se v naších luhách a hájích objevil další kousek tohoto krásného stroje.Ta barva mi připadne něco jako 110 red,ale fotky toho moc nenapoví.Potahy sedadel mají zvláštní střih,zřejmě již byly měněny.Chladič se mi zdá zřejmě prasklý.Nevidím tam ventily emisního systému ikdyž potrubí tam je,někdy to amíci oddělávali i se vzduchovým čerpadlem.Hadice k posilovači brzd vypadá také dosti nestandartně,zřejmě "husí krk"jako ochrana.To jsou ale malichernosti oproti zásadním věcem.Otázka,jak moc budeš chtít vozidlo renovovat.Každopádně přeji mnoho trpělivosti a nadšení při renovaci.